Mis, milleks ja loomulikult kohvijäätis

Alustuseks mainiksin kohe ära asjaolu, et ma pole mingi gurmaan. Loomulikult hindan ma väga head toitu, kuid minu igapäevane menüü koosneb tihtipeale veidratest roogadest ja loomulikult kiirtoidust. Täna suutsin vägagi adekvaatselt kohvi sisse soola panna ja märkasin seda alles peale neljandat suutäit. Üldiselt mulle meeldib kokata. Erinevad liharoad on just minu pärusmaa. Samuti olen paadunud pasta ja riisi sõber. Kartulist ja kalast ma eriti ei hooli. Antud blogi on eelkõige minu toidu teemaliste veidruste kirjapanekuks.

Nagu juba pealkirjast võiks arvata, soovin ma antud kohal avaldada oma mõtteid jäätisest. Ma pole suuremat sorti magusa sõber, kuigi on erandeid. Minevikust on meelde jäänud nn. soft ice-cream tüüpi maiuspalad, mis kuumal suvepäeval väga hästi palavusele leevendust pakuvad. Ja loomulikult on kohvi minu üks suurimaid nõrkusi. Hommikuse tassikese hea kohvi mõju jätkub peaaegu kogu päevaks. Täna oli aga erand, mis sai likvideeritud kohvi maitselise jäätisega. Ise seda teha on suhteliselt lihtne, 200ml vanilli koorejäätist segada 100ml espressoga. Voila, tõsine maitseelamus.

Kommenteerimine on suletud.

